Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2011. február 19., szombat

"Anya-rózsa"

A családunkban a szüleim vezették be sok évvel ezelőtt, hogy a gyerekek születésnapján felköszöntik az édesanyát is, mert aznap X évvel azelőtt az édesanyával is hatalmas dolog történt. Évek óta köszöntöttem én is az anyukákat (barátaink között, családban), amikor egyszer csak 4 éve eljött az első alkalom, hogy én kaptam 1 szál virágot!!! Fantasztikus érzés volt! :-)
És szerdán megint kaptam egy szál rózsát... Hihetetlen volt az érzés maga, hogy megint beleborzongtam, hogy egy pillanatig, ott és akkor az volt a fontos, hogy 1 évvel ezelőtt gyermeket szültem.... életet adtam ennek a fantasztikus babának!!!
Gyönyörű hagyomány, és én viszem tovább!!

0 megjegyzés: