Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2011. február 20., vasárnap

Hasmenéses foltok kontra marhaepe szappan

A családilag benyalt vírus SAJNOS lehetőséget adott arra, amit már régóta elfelejtek: a marhaepe szappan hatásáról előtte-utána képek készítését.
Zalán már jobban van, Zoli kb 2 napig volt rosszul, de ma Zete is elkezdte a hasmenést. Ma hatszor kakilt, ebből 4x mostam a ruháit. Érdekes, hogy eddig alig akart inni, ma pedig a sokszor kínált vizet nyelte, mint kacsa a nokedlit. Vedelte a vizet, SZERENCSÉRE!!!

Szóval komplett öltözékeket mostam: harisnyák, pulcsik, bodyk, a sötét kéktől, a világos kéken, narancssárgán át a fehérig, de mindenből gyönyörűen jött ki a kakifolt. Leöblítettem a kakit, bedörzsöltem a foltokat szappannal, hagytam kicsit állni, aztán kimostam. Sajnos már csak picike darab maradt a szappanból, és fogalmam sincs, hova tettem a Trixitől vásárolt pumpásat.
Zete kék bodyja eredetileg, majd bedörzsölés, mosás és száradás után:
 

















Zete fehér bodyja eredetileg és mosás után:
 








Aztán Zete addig matatott a szájában, amíg hányt egy kicsit. A pulóvere eredetileg és mosás után:
 

0 megjegyzés: