Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2013. március 5., kedd

Készülünk a szülinapra

Ma döbbentem rá (mmint hétfőn), hogy Zalán jövő hétfői születésnapjának szervezésével nem állunk túl fényesen. A játszóház lefoglalásán kívül semmit nem csináltunk, és hiába kalkuláltunk 11 vendég kisgyerekkel, ha közülük az ovis csoporttársak maximum Zalán lelkendezéseiből tudnak róla, hogy ők is majd egyszer ott lesznek azon a bizonyos szülinapom, ami majd valamikor lesz. Mivel napközben csak a legközelebbi írószert tudtam útba ejteni, és ott csak pár ív kék kartonlapot sikerült vennem , itthon kellett  meghívókat gyártani. Nagyon-nagyon örültem így este 11 felé, hogy amikor kinyitottam az én kupi-szekrényemet, akkor egy halom barkács-kézműves-kreatív dolog borult ki belőle (amik az elmúlt 6 évben valahogy véletlenül felhalmozódtak) , és némi színes dekorgumiból, ragasztóval filctollal "névre szóló" meghívókat gyártottam, hogy azokat Zalán hatalmas örömmel dughassa be a meghívottak ovis dobozaiba reggel. És még 4 órát aludhatok is! ;-)

0 megjegyzés: