Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2011. március 4., péntek

Sok jó gyerek kis helyen is...

Tegnap jött el a napja, hogy Zoli átrendezte a szobákat: Luca végre heverőt kapott a rácsos ágyából, Zete pedig átköltözött a gyerekszobába!!!
Én mindig szerettem volna egy szobában tudni őket, mert Zalán és Luca annyira látványosan összenőttek a szűk 3 év alatt, hogy ebből egyszerűen nem zárhatjuk ki Zetét. Zoli nem volt híve, hogy egy panellakás nem túl nagy gyerekszobájába bezsúfoljuk őket, de aztán szépen lassan megváltozott a véleménye, amikor sokadszor fordult elő, hogy Zete így vagy úgy nem volt része az elalvás előtti éneklős-mesélős estéknek, vagy a közös ébredéseknek, csak kiabált kifele a szobájából, hogy "hééé, én is felébredtem, itt vagyok, gyertek már be hozzám is!".
Szóval tegnap rászánta magát, és Zete ágyát átvitte a gyerekszobába, a játékok egy részét + asztalt-padot a Zete szobájába, ami most előlépett játszószobává.
És szétszedte Luca rácsos ágyát, ami 2 heverővé alakítható.

0 megjegyzés: