Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. október 16., szombat

Tökös páros

Tegnap tökfiút, töklányt készítettünk Zalánnal, Lucával. Luca hozzájárulása a munkához inkább csak a rendetlenség-csinálásban merült ki, de nagyon élvezték. Annyira jó lett, hogy csinálunk az ovinak is egy párt. A töklány sokkal jobb lett, mint a fiú, mert könnyű volt neki jó hajat készíteni, és hát a frizura erősen meghatározó. :-) Ja, az első képen még bajuszos volt a fiú, de annyira nem állt jól neki, hogy "megborotváltuk" (na jó, a bajusz simán leesett magától, de szerintem így jobb lett).
Majd a legvégén, amikor én gyönyörködtem az eredményben (és azt hittem Zalán is), kisfiam megszólalt: 
"Ez most fázik? Vagy mi baja van, hogy kipirult az arca? És különben is, hova tesszük???"
Nem kisfiam!!!!!!Anyád csinálta filccel, és (stílusosan) tök mindegy, hova tesszük. :-) (Gyanítom a lépcsőházba, mert oda elkél a díszítés, a lakásba meg még sok-sok ötletem van.)

1 megjegyzés:

Z. Dóri írta...

Nagyon jók lettek!!! Igazán kreatívak vagytok! :)