Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. október 16., szombat

Egy csapat tök

Az a vád nem szokott érni, hogy túl lassú vagyok. Ha valami tetszik, vagy valamit akarok, akkor azt csakis 1000%-osan. Így vagyok most a tökökkel. (És néha szegény gyerekekkel is, de felveszik a ritmust. :-))
Ha van 2 szuper tökünk, akkor miért ne lehetne 4, és miért ne csinálnánk az ovinak is? Ma reggel elmentem a zöldséges piacra, ahol kincsek vannak. Ha tehetem, csak idős néniknél, bácsiknál vásárolok háztáji zöldséget, gyümölcsöt, és hogy most milyen sok sütőtök volt!!! Nézelődtem, majd egy idős bácsinál álltam meg, aki persze elkezdte dicsérni a tököket, hogy milyen édesek, finomak. Mondtam, hogy mindegy, mert tökfiú, töklány lesz belőle. "Micsoda????????" Igen, az. Hazajöttem, akkor Zoli ment el Zalánnal, és most meglepit akartam Zalánnak, úgyhogy nekiugrottam a pároknak. Ha mondhatom így, tök gyorsan elkészültek, úgyhogy megfordult a fejemben a tökkészítés, -eladás gondolata. A lényeg, hogy Zalánnak nagyon tetszettek. Elkészült a csoportkép, és mondom Zalánomnak, hogy vigyük ki a lépcsőházba az egyik párt. Zalán választ fiút, Luca lányt. Erre Zalán: "Miért a lépcsőházba? Az oviba kell minden csoportnak!!!"
Köszi! Ha jobb dolgom nem akad (de akad, mert nyakláncot kezdtem készíteni magamnak, merített papír-leveleket az ovinak), majd csinálunk minden csoportnak. ( Haha, persze! :-))

 






Az abszolút kedvencem: melír csíkok a barna hajban, hosszú szempilla, vörös rúzsos ajkak. :-)))

1 megjegyzés:

Végh család írta...

Nagyon jók lettek! Áruld már el hogy a fenébe van neked ennyi időd?