Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. október 24., vasárnap

Megint asztmás bejegyzés

Komolyan nem gondoltam, hogy Zalán asztmája ennyire súlyosbodhat. A tavalyi taknyos szezonban még csak sípolósan köhögött, de mostanában már kicsit fulladósba ment át. Ma este (a hétvége lezárásaként, lazításként) öcsémmel mentünk moziba, és addig anyu volt a gyerekekkel. Délután Zalán még nem nagyon köhögött, de mire hazaértünk, anyu nagyon ideges volt, mert Zalán szinte folyamatosan köhögött, egyszer-egyszer már öklendezett is. Anyu kinyitotta rá az erkély ajtót, de ő mást nem tudott tenni. Én azonnal adtam neki hörgőtágítót, lefektettem a hálóba, kitártam az ablakot, fújtunk neki Ventolint, és felhívtam az ügyeletet, mert tényleg nagyon-nagyon köhögött. Mondták, hogy 10 perc múlva fújjunk még egyszer, aztán ha nem javul, menjünk be. Most bekapcsoltam neki valamelyik sportcsatornát, ahol salakos motorverseny van, kapott 2 motort, 2 felvezető autót, 1 traktort :-), és azóta csodák csodájára elfelejtett köhögni. Ülve, betakarva játszik, nézi a motorokat, és várjuk Zolit a munkából, hogy esetleg bemenjünk, ha kell. Majd meglátjuk.
Nemrég mértem a lázát, de csak 37,5 hőemelkedése van. Fél 11 körül aludt el egy köhintés nélkül. Talán hatott a nyitott ablak és a Ventolin.

2 megjegyzés:

Trixi írta...

Hát, hallod! Nekünk is osztják az ívet a gyerek, de magasan űbereltek minket!
:-(
Jobbulást!
(Hidegpárásítótok van? Mi most próbálunk bizniszelni 1et a teszveszen. Ja és olyat vegyetek, ha nincs, ami salvius vízzel is működtethető. Nagyon jó a légutakra megelőzésképp is!... és jól jön egy szobai páratartalom mérő is. 40-70 közötti érték a jó... állítólag.)
Puszi, Trixi

amplik írta...

Szia!
Van ultrahangos hideg párásítónk, de Zalánnál szinte nem javít a helyzeten, csak a nyitott ablak. Képzeld, mit hallottam tegnap: kecsketej a pulmonológiai problémákra!!! Majd utánanézek még, és ki is próbáljuk.
Jó éjt! :-)