Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. október 24., vasárnap

Homeopátia Zetének

Trixitől kaptam az ötletet homeopátia ügyben, és most írtam is a homeopatia.info.hu-ra, ahol régen már sok segítséget kaptam. Zete esetében valami miatt nem gondolkodtam a homeopátiában, de most minden eddigi infót leírtam a belgyógyász doktornőnek, hogy valami lázcsillapító, illetve egyéb szert javasoljon speciálisan Zetének. Nagyon várom a válaszát!
Köszi Trixi!!!

2 megjegyzés:

Trixi írta...

Nincs mit!
Olvaslak, és szurkolok nektek! :-)
Ha majd nagyobb lesz a Zete, de lehet már most is jót tenne (persze kérdezze meg kezelőorvosát stb.) ha rendszeresen ihatna aloe vera gélt.
Van egy felnőtt ismerősöm, aki 1 vesével éli vígan életét és a hűtőben mindig ott van neki 2-3 kancsó, mert vigyáznia kell arra az 1 veséjére és a méregtelenítésre. :-) Boldog, teljes életet él. Zetével sem lesz ez másképp!

amplik írta...

Jó ötlet!!! Mindig felolvasom Zolinak a hozzászólásaidat, és ma mondtam is, hogy Trixi mindig olyan okos dolgokat ír. :-)
Köszönöm Neked!!!