Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. október 20., szerda

Hülye asztma

Az asztma és én, mi ketten a nyár folyamán egészen jó viszonyban voltunk. Keveset gondoltam rá, de akkor sem haraggal, hisz az ember a múltból szinte csak a jóra emlékszik. A múltkor, amikor Zalán beteg volt,  már nem annyira szerettem. Gondoltam (én = jó barát), hogy kicsit kitombolja magát, aztán odébbáll. De most újra a vendégünk, és már nagyon utálom. Ott tartunk, hogy Zalán kiköltözött a szobájukból, be mellém a hálószobába, mert ott tud nyitott ablaknál aludni, Zoli pedig bement Zalán helyére, hogy Luca tudjon nyugodtan pihenni. Zalán már most ebéd után is csak nyitott ablaknál tudott elaludni. (Pont most hívott be, hogy nem tud aludni a köhögéstől, még ha hasra fekszik, akkor sem. Mindjárt lemegyünk a doktor nénihez.)

R...., sz....., hülye asztma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 megjegyzés: