Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. október 18., hétfő

Anya fűz, Luca fényképez

Elkészült a karlánc, nyaklánc, amihez a kerámia "gyöngyöt" múlt héten találtam egy kreatív boltban. (Nem tudom hogy hívják a nyakláncot alkotó kerámia darabokat. Biztos nem gyöngy, de nem tudom a nevét. Ez van.)
A tök hajáért mentem a boltba, ahol a nénik nagyon kedvesek, ismerik a aput, anyut, Petit, a gyerekeimet, szóval nagyon családias minden vásárlás, és ott  fedeztem fel ezeket a kincseket. Csak egy nyakláncot akartam, de maradt belőle, így ma vettem hozzá még, és kész lett a karlánc is. Luca kicsit hisztis volt délután, így figyelem elterelésképpen együtt fűztük. Ebből az lett, hogy háromszor fűztem újra, mert nála mindig lecsúsztak a darabok, de annyira nagyon akarta csinálni, hogy hagytam. (Persze, könnyen tettem, mert csak egy karlánc nem túl sok szemmel. A nyakláncot már nem adtam volna oda. Bocs Luca! :-))
Szóval "kettecskén" elkészítettük a karláncot, majd jött a próba. Ki próbálta először? Hát ki? Luca. Szörnyen csajszis. :-)) Ez kívülről nem látszik :-))), de amikor kértem, hogy lefényképezném, azonnal beállt. (És igen, igazából foltos volt a jobb arca, nem a kép maszatos. Kislányunk a filccel sminket készített, nem rajzot. :-))) Aztán én is fel akartam próbálni, ő meg fényképezni akart. Mindkét képet ő készítette rólam, én csak segítettem irányba állítani a gépet, mert a kanapétól a könyves szekrényig mindenre fókuszált, csak rám nem.
(Zolinak is NAGYON tetszik a szett. Szerintem neki az ára teszi széppé. :-)) 20 Ft volt darabja a "gyöngynek".)



1 megjegyzés:

Trixi írta...

Nagyon ügyik vagytok! :-) Gratula! :-))