Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. október 6., szerda

Éjszakai műszak

A tegnapi, Gabyval töltött szuper este után azt hittem, hogy ha éjfélkor lefekszem, még 7 órám van Zalán ébresztéséig. Aha. Luca ébredt 00:11-kor, kijött-bement, átjött hozzánk, forgott félórát mellettem, aztán visszavittem, az ágyában folyamatosan sírdogált, ha kijöttem a szobából. 03:00-ig volt fent úgy, hogy közben kapott enni, inni, átöltöztettem, és NEM AKART ALUDNI! Ez nem volt Vekerdy-féle megoldás, de én 3 órakor úgy kiabáltam vele, hogy nyomban elaludt.
Ma este megint belehúztunk. Peti beszaladt, és látta, hogy kicsit szét vagyok csúszva egyedül a gyerekekkel, ezért segített fürdetni, így Zalán, Luca már 8kor ágyban voltak. Volt esti mese (ez Vekerdy-féle megoldás volt, mert áttértünk a képes könyvekről ma pl. a 77 magyar népmesére, abból is a kis gömböcre, amit én kicsit félelmetesnek tartottam eddig is, de ott a kicsi kanászlegény, aki a kicsi bicskájával legyőzi a gömböcöt), nagy dicséret a mai ovis viselkedésért, körbe-puszi, és sok-sok kérés, hogy "légyszi, aludjatok el, hogy reggel fel tudjatok ébredni", hogy "légyszi, Luca, ne keljél fel éjszaka", "légyszi, Zalán, aludjál el, hogy amikor reggel jön a papa érted, fel tudjál kelni", "légyszi...", "légyszi..."... És mi lett?????  21:33kor megint nem bírtam csendben, nyugodtan beszélni. Kiabáltam. És így zárjuk az estét már jó ideje, mert nem alszanak el. Zalán egyébként is lassan alszik el, általában 1 órát forog, helyezkedik, de legalább Luca eddig percek alatt elaludt. Ma pl. kijárkált papírzsebkendőért, begyűjtötte őket az ágyába, aztán vitt Zalánnak is (miközben tele van az ágyuk ruhazsepivel). Most, hogy mindketten ébren vannak, még szórakoztatják is egymást.
És közben tudom, hogy Luca nincs kellően lefárasztva, de úgy tűnik Luca, Zete megint betegebbek lettek. Tegnap Luca, ma Zete kezdett nagyon hurutosan köhögni, és Zete még fátyolosan is veszi a levegőt, úgyhogy én alig merek velük levegőre menni, hogy pl. rohangáljon Luca. Isten ments! Maradjon csak a lakásban, és gyógyuljon meg! Zete kb. 3 hete kezdett náthás lenni, aztán Luca 2,5 hete szedett antibiotikumot, és most megint rosszabbul vannak, mint múlt hét végén. (De akkor még mi voltunk rosszabbul Zolival. Náthásan- torokfájósan.)

0 megjegyzés: