Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. november 15., hétfő

Zete foggal kúszik

Nagy hír:
Zetének 2010.11.07-én kijött az alsó foga. Azóta kettő alsó kicsi keménységet érzünk, ami fájdalmasan szúr, amikor az ujjunkat igyekszik rágni.
És a kúszása is sokkal jobb. Már mindenhova elmegy a lakásban, játszik a ki nem támasztott ajtókkal (igyekszünk mindent rögzíteni, mert ráhúzza előbb-utóbb az ujjára), ma kihúzta a sütő alatt lévő keskeny fiókot, amiben a tányéralátétet vannak (azt Luca is állandóan kipakolta), és a nagyon nagy hír, hogy a héten (elfelejtettem, melyik napon) azt láttam, hogy valamit nagyon akart Zalán (2 matrac magasságnyi) ágyáról. odakúszott, húzta az ágytakarót, nem jött. Aztán húzta magát, és feltérdelt, majd addig erősködött, míg FELÁLLT!!!!! aztán annyira imbolygott, hogy körbefogtam, ha elborul, ne törje össze magát. Most jön az a szörnyű kor, amikor majd feláll, de úgy dől el, mint a liszteszsák, én meg agyonaggódom magam.
Viszont még nem ül magától. Elborul. Nem kéne már ülnie??????

0 megjegyzés: