Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. október 10., vasárnap

Szappanopera, azaz folytatás következik

8 órával az előző bejegyzés után kaptam egy üzenetet Edinától, amitől nem nyugodtam meg. A szüléses jelenet nagyon gáz volt: a nő nem sikongatott, de az egyik pillanatban majdnem halott volt, a következőben már nem. Edina nem engedte a 10 éves fiának megnézni, de a 4,5 és 2,5 éves gyerekem végignézte.
Fel vagyok háborodva, de én is hülye vagyok. Persze, hogy eszembe sem jutott a mama letiltása a TV-ről, mert nekem szükségem van a segítségére, neki szüksége van a sorozatra, ergo nézze itt is nyugodtan. A helyzet az (szerintem), hogy a sorozat (és a TV) a mindennapi társa a magányban, és nem várhatom el, hogy a mindennapi ritmusából szakadjon ki, amikor mi "úgy kívánjuk". De igaza lehet Erikának. Meg kéne kérnem, hogy ilyenkor vegye fel videóra, és nézze meg otthon? ...

0 megjegyzés: