Két kicsiről és egy babáról hétköznapokról és ünnepekről, kérdésekről és válaszokról
RSS

2010. október 10., vasárnap

Csak nem sikerül...

problémamentesen az este, ha a mamával vannak a gyerekek. Gyakorlati téren mindent megtett, amit tehetett, DE! Amikor ideért, kérte, hogy kapcsoljuk be a tv-t, mert megy a délutáni latin-amerikai sorozata (persze, nyugodtan!), amiben az egyik nő már 3 napja vajúdik, és nem sikerül megszülnie (hát ez már nem tetszik annyira). Zalántól mit hallottam vissza???????? Szegénykém teljesen ki volt akadva.... NEM! fel volt zaklatva, és úgy mondta: "Anya! TUDOD MIT LÁTTUNK?????? Láttam, hogy születik meg a kisbaba!!!!!!!!! ANYA!! ILYET MÉG SOSEM LÁTTAM!!!" Persze, hogy nagyot ütött az élmény, hiszen az utóbbi időben többször kérdezte, hogy születik a kisbaba, erre jön egy sikítva szülő nő. (A sikítás csak tipp, de melyik filmben szül szépen csendben egy nő? Minden filmben elfolyik a magzatvíz, és onnantól sikítanak.) Megkértem Zolit, beszéljen anyukájával (ha már egyedül nem gondol rá), hogy ha a gyerekek lelkére negatívan ható, kötelező néznivalója van, akkor arra a 2 percre kapcsoljon már el!!!!!!!!! És én igyekszem nem szóba hozni!! Ja, és gyűlölöm, hogy Zalán azt hiheti, így született meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 megjegyzés: